Saturday, June 11, 2011

Kawin??

Assalamualaikum & Aloha!!

Eh,ape tu kawin?? Sebenarnye xde ape pun,rini Aliaa g merase nasi minyak kenuri orang jer..huhu..Hari ni agak letih la jugak..letih ckit2 je..hihi...dari pagi tadi lagi, tepat 7 suku pagi Aliaa g riadah dekat Tasik Darul Aman...best joging rini...x panas sgt,redup jer..orang pun x ramai sangat...huhu...Alhamdulillah 3 kilometer tu pun lau bagi Aliaa cukuplah...dh habis bermandikan peluh dh...best tiap2 minggu g keluarkan peluh dekat Tasik Darul Aman,lau time awal2 pagi best..tenang n aman je ^^

dengan anak buah..name Alia jugak ^^
Pastu,tengahari, bertolak ke Tikam Batu..dh nk dkt2 dgn kota kuala muda,wakil pengantin perempuan ke majlis kenduri pengatin lelaki...tibe2,terase mcm pengantin la plak..sbb dhla kene jalan dekat red carpet..hihi..time masuk dewan..dengan iringan kompangnye lah...ade band muzik same...mcm2 lagu dinyanyikan, ni kenuri Pak Long...Aliaa pun sebenarnye x kenal sgt sume sepupu,mane x nye..sbb ade lagi bapak n mak sedare...arwah atuk Aliaa kawin 3..jadi agak konpius di situ..tinggal dhla jauh2 jumpe pun x selalu..mcmane nk kenal sume...sob3~xpelah ape2 pun Aliaa ase bertuah ade byk sedare mare...tp yang x bestnye..ade yg same2 x kenal...dah tu cene kan?,hmm..takat bertegur sape jelah yang mampu...Sedapla lauk kenuri tadi..me likee..hihi dengan air oren,my favret ^^







.oK.Tata.Peace.

3 comments:

al_hakim said...

org kedah ni ea..pna jugak smapai tasik tu..=)

faLiaa said...

oqanq kedah jugak...selalu ja p tasik tu,x jauh sgt pun ^^

Nur Syazana Mohammed Sani said...

ramai yer ,.

Gift for newly wed couples